Hoe werkt het?

1.

Log in op onze retourportaal met je bestelnummer en e-mailadres.

2.

Selecteer de artikelen die je wilt retourneren en kies de reden voor je retour.

3.

Druk het gegenereerde retouretiket af, pak je artikelen in en breng ze naar het afgiftepunt, allemaal gratis.

4.

Je retourzending wordt doorgestuurd naar ons magazijn en binnen 7 dagen na ontvangst verwerkt.

Andere veelgestelde vragen

We accepteren retourzendingen tot 60 dagen na aankoop. Om een artikel gratis te retourneren, log je in op ons retourportaal met je bestelnummer en e-mailadres. Om een GRATIS retourzending voor een terugbetaling te initiëren, moeten de artikelen ongebruikt, ongewassen in de originele verpakking zijn en met alle labels eraan vast. Let op: vanwege gezondheids- en hygiënische redenen komen dekbedden en kussens niet in aanmerking voor retournering.

Vanwege de snelheid waarmee we bestellingen verwerken, kunnen we bestellingen niet annuleren of wijzigingen aanbrengen zodra de bestelling is geplaatst. In dit geval, wanneer je de bestelling ontvangt, moet je een retourproces starten.

Wanneer je een retourzending aanvraagt via het online portaal, wordt er een retourlabel voor je gegenereerd. Print dit eenvoudig af, plak het op je pakket en breng het gratis naar het dichtstbijzijnde postkantoor.

Van tijd tot tijd kan een artikel dat niet op voorraad is zonder aanvullingsdatum op een bestelling terechtkomen terwijl het niet beschikbaar had moeten zijn op de website. We zullen dit annuleren en je de reden laten weten in plaats van je geld te bewaren zonder te weten wanneer we je het artikel kunnen toesturen.